Заборавете на грижите
Ние може да идентификуваме потенцијални проблеми уште пред корисниците да ги забележат.
Неочекуваните проблеми со вашиот систем за управување со печатењето од Canon може да доведат до прекин на работата на уредот, што може значително да влијае врз продуктивноста и моралот на вработените. Уживајте во поголема контрола и подобрено корисничко искуство со заштита на вашето опкружување за печатење и скенирање од неочекувани проблеми.
Далечинското управување со настани од Canon е услуга за проактивна поддршка што користи следење на серверот за печатење и ја надополнува вашата стандардна поддршка за софтвер што ја нуди Canon. Максимизирајте ја достапноста на вашата инфраструктура за печатење и скенирање и овозможете непречено деловно работење.
Сите потенцијални проблеми може да се идентификуваат и испитаат колку што е можно порано, благодарение на континуираното далечинско следење на вашиот систем за управување со печатењето.
Избегнете нарушување на деловното работење - известувања со информации за важни настани се испраќаат автоматски до службата за услуги на Canon за понатамошно испитување.
Спречете малите инциденти да прераснат во големи проблеми, така што ќе им понудите далечинско решавање или известување за инциденти на потрошувачите.
Нашиот тим за поддршка има долгогодишно искуство во вршењето на потребната анализа и во решавањето на сите пријавени инциденти.
Целосно следење на сите инциденти пријавени од нашата проактивна услуга.
Нашиот тим за поддршка користи проверени и тестирани алатки за да го следи и одржува вашиот систем за управување со печатењето.
Добијте пристап до најновите ажурирања за производите, надградби и до стручната техничка поддршка.
Сите компании можат да ја зголемат продуктивноста и да ги намалат трошоците со решенијата за MPS од Canon.
Обновете ја контролата врз деловното печатење за да ги намалите трошоците и да обезбедите усогласеност.