Задржете ги клиентите
Со создавање на нови, поперсонализирани комуникации
Унапредете го вашиот бизнис со поефикасна комуникација со клиентите.
Денешните клиенти очекуваат компаниите да им ги достават информациите што ги сакаат во време и на уред по нивен избор.
Со создавање на нови, поперсонализирани комуникации
Преку посигурна и повеќеканална испорака на пораките
Со тоа што бизнисот ќе создава содржини за клиентите наместо IT
Преку интегрирање на податоци од застарените системи
Управување со клиенти и комуникации: нов пристап
Ова решение ја подобри работната продуктивност и го зголеми нашиот одзив кон клиентите.
Alan Watson
Менаџер за односи, Aegon UK
Меѓународната компанија за осигурување Aegon сакаше да го подобри начинот на кој комуницираше со своите 2 милиони корисници во Велика Британија. Покрај подготовката за премин од печатено кон дигитално, компанијата сакаше да ги намали трошоците преку давање работа на надворешни субјекти, притоа подобрувајќи ја безбедноста на податоците и можностите за ревизија.
Му помогнавме на Aegon да развие модерен систем за обработка на влезната и излезната пошта, со автоматизирани работни процеси за документите и електронско складирање. Овој рационализиран систем за управување со документи беше поставен во еден нов, наменски објект, под раководство на Canon.
Нашето надворешно решение за комуникација со клиентот доведе до 50% побрза обработка на поштата и вкупно намалување на трошоците од 25%. Покрај тоа што му помогна на Aegon да премине од печатено кон дигитално, решението исто така ја подобри контролата на печатените материјали и податоците и ѝ овозможи на компанијата да постигне усогласеност со регулативите.
Хартиена или дигитална пошта
Од повеќе извори
Персонализиран со користење на податоците за документот
Врз основа на персонализирани шаблони за документи
Повеќеканален систем за испорака
За лесно пронаоѓање и ревизија
Работете побрзо, намалете ги трошоците и понудете уште подобра услуга за потрошувачите преку поефикасна обработка на поштата
Подобрете ја ефикасноста и намалете ги грешките со автоматизирање на корисничките процеси за аплицирање и запишување