eSignature
Подобар начин за потпишување на документи во хибридно опкружување
Многу организации сега работат на хибриден начин, но одењето во канцеларија за потпишување документи троши време и предизвикува доцнења. Со eSignature, можете брзо да потпишете и испратите документи од секаде на светот.
Забрзајте го вашиот бизнис со eSignature од Canon
Подобрете го корисничкото доживување
eSignature го олеснува и забрзува пристапот до документите и потпишувањето на истите за потрошувачите, каде и да се наоѓаат. Потрошувачите може да потпишат документи со кој било уред, од лаптоп во домот до паметен телефон, па дури и таблет-уред во продавница.
Подобрете ја соработката и подвижноста
Пристапете до eSignature од секаде на светот преку веб-решението.
Зголемена продуктивност
Елиминирајте го физичкото печатење и испраќање по пошта за важни документи. Интеграцијата ви овозможува целосна автоматизација на процесите што се одвиваат пред потпишување и по потпишување.
Подобрете ја сигурноста и усогласеноста
Одржувајте висок степен на ИТ-безбедност преку безбедното решение eSignature што овозможува видливост низ целиот процес на потпишување при управување со регулаторни барања.
ЛЕТОК
Слични решенија
Дознајте повеќе за нашите решенија за управување со документи и автоматизација на процеси.
Therefore™ Online
Therefore™ Online е агилен систем за управување со документи што овозможува управување со содржини од деловна класа и ефикасни работни процеси со документи.
Cloud Workspace Collaboration: автоматизација на процеси
Снимајте документи и веднаш пронајдете ги потребните информации без оглед дали вашата работа е во канцеларија, дома или во движење.
Комуникација со потрошувачите
Помогнете им на вашите потрошувачи да се истакнат во натрупан свет.
Разгледајте услуги за дигитална трансформација
Истражете повеќе
Хибридно работење сега: Безбедност во хибридниот работен простор
Дали вашата организација е опремена да се справи со нови опасности по информатичката безбедност?
Безбедно од секое место: како да ги заштитите податоците во хибридни работни опкружувања
Како бизнисите може да ги чуваат податоците безбедни во работно опкружување што се менува?