ФОТОГРАФИРАЊЕ ПРИРОДА

Фотографирање на тајните на природата: приказната за проект за обновување на природата

Фотограф за див свет го споделува своето патување за документирање проект за обновување на природата, славејќи ја биолошката разновидност на природата низ објективот.
Був, фотографиран како дел од проект за обновување на природата, лета над врвовите на дрвјата со испружени крилја.

Ветровити врвови на карпи, мочуришта покрај езера и мирни шуми – природни опкружувања им се допаѓаат на фотографите на див свет и пејзажи кои имаат трпение да ги документираат постепените промени и раст како што одминуваат годишните времиња. Понекогаш, фотографирањето може да ги евидентира и прослави и подлабоките промени во текот на времето, како обновување на природата покрај напуштен каменолом што повторно ѝ се препушта на природата.

Gayle, фотографката што го создаде Natured Secrets, има страст кон биолошката разновидност и обновување зелени простори. Таа го документираше бавниот раст на британски проект за обновување на природата на нејзиниот праг, надевајќи се дека нејзиниот труд ќе ги инспирира другите да вратат мал дел од својата градина на природата.

Фотографски проект за обновување на природата со историја

Разнобојни наноси хедер поврзуваат градина со ридот во далечина, а во заднина има сино небо.

„За да ја споиме градината со пејзажот и ридот, засадивме наноси хедер“ - објаснува Gayle. „Ги измешавме со треви и брези за да го одразиме околното мочуриште, така што се спои со пејзажот. Сите камења што ги изградија скалите, бреговите од хедер, патеките и ѕидовите, доаѓаат од земјата“. Фотографирано со EOS 6D Mark II од Canon со објектив EF 24-105mm f/3.5-5.6 IS STM од Canon со избрани 45 mm, 1/1000 сек., f/4,5 и ISO 160. © Natured Secrets

Приказната започна пред 20 години кога Gayle засади шума покрај својот дом во Пенинскиот планински венец во северозападна Англија, претворајќи напуштен каменолом и поранешна фарма за ласици во прекрасно засолниште за дивиот свет.

А сега, кога пејзажот им посака добредојде на животните и растенијата, ја исполнува амбицијата на Gayle – „патешествие на надежта“ – да нема граници меѓу нејзината градина и обновената област, создавајќи навистина диво место.

„Кога пристигнавме, сакав да ѝ дадам на оваа отворена локација 'чувство на место' за да ја поврзам мојата врска со оваа локација со животната средина“ - вели Gayle, која завршила постдипломски студии за наука за конзервација и екологија при универзитетот Ланкастер. „Индустриската активност го преобрази оригиналниот пејзаж, оставајќи пустош. Но, откако каменоломот заврши, ова место се врати кон природата. Повторно раѓање.

„Започнавме со емулација на оваа трансформација и закотвување каква било градина што можевме во внатрешноста на пејзажот, каде што немаше видлива граница меѓу едното и другото. Никогаш не мислев дека можеме да создадеме таква градина. Ние само ја 'скротувавме природата'“.

Како што земјата полека заздравува, Gayle смета дека ова патување е совршено за долготраен фотографски проект. „Неколку години учев во школата за ботаничка уметност Челзи и поради тоа отсекогаш сметав дека [земјата] треба да се документира“ - вели таа. „Тоа може да го има во различни списанија и на микро веб-страница, но за мене има еднаква поделба меѓу науката и креативноста. Затоа, се надевам дека моите фотографии може да бидат малку различни.

„Нашиот напуштен каменолом ги носи лузните на нашето индустриско минато, но природата пополека си ја зема земјата назад. Како чувари на област со неверојатна мешавина на историја, индустрија, геологија, див свет и флора, јас сакам да го евидентирам патот, развојот и растот на биолошката разновидност на земјата, користејќи го фотографирањето како евиденција“.

Поврзување со природата низ објективот

Млада срна делумно скриена зад висока трева.

„Не долго пред снимање на фотографијава, откривме дека го изгубивме еленот од нашето стадо срни“ - вели Gayle. „Решивме дека оваа млада срна, којашто ненадејно се појави во објективот на фотоапаратот, е новиот кандидат да го води стадото. На еленот тукушто му пораснаа првите рогови“. Фотографирано со EOS 6D Mark II од Canon со објектив EF 600mm f/4L IS III USM од Canon со избрани 1/800 сек., f/4,5 и ISO 200. © Natured Secrets

Мала ветрушка стои на гранка од дрво, опколена со зеленило.

Gayle поставила кутија за ветрушки на столб во пасиште покрај мала шума. „Ова е првата ветрушка што полета од блиското гнездо во кутија“ - вели таа. „Еден од родителите ги снабдуваше овие дрвја со храна, бидејќи малото сѐ уште не знае како да лови“. Фотографирано со EOS 6D Mark II од Canon со објектив EF 600mm f/4L IS III USM од Canon со избрани 1/1250 сек., f/4,5 и ISO 640. © Natured Secrets

Областа е сега преполна со див свет, вклучувајќи и кафеави зајаци, бумбари, чучулиги, шлуки, калуѓерки, обични сини срелки, ветрушки и срни, поради што е лесно да се види зошто е рај за фотографи. Разнобојните мочуришта, пасишта и шуми покрај ливади богати со цвеќиња привлекуваат многу различен див свет.

„Низ минатите 20 години, ја регенериравме земјата, откривајќи извори на свежа вода за да ги подобриме големите мочуришни долини и да поврземе постоечки езерца со камења со низа нови езерца без обвивка од цемент“ - вели Gayle.

„Засадивме локални листопадни шуми, гледајќи како растат и полека се покриваат со мов за да обезбедат раскошно и зелено чувство преку целата година за да се поддржи изобилство од живот. Стеблата и гранките се покриени со мов што наликува на минијатурни изгубени светови што се откриваат одблиску и зголемуваат“.

Ако изберете да го документирате вашиот проект, можеби агол од вашата градина што ја враќате кон природата, осигурете се дека го имате правилниот фотоапарат и објектив. Gayle го користи нејзиниот EOS 6D Mark II од Canon, во комбинација со еден од нејзините макро објективи, за да ги долови овие ситни светови. „Фотоапаратот ни ја дава можноста да бидеме во хармонија со специфичен организам, без оглед на тоа дали е цвет одблиску, инсект или спорите на задниот дел од папрат“ - вели таа. „Почнувате да гледате нешта што претходно не сте ги забележале, поради што сум посвесна за тоа како можете повеќе да се поврзете со природата низ објективот“.

Научете да „гледате“ со фотоапаратот

Обични сини срелки седат на водни растенија, во водата подолу се гледа одраз од сини и зелени нијанси.

Фотографирано покрај големото горно езерце на каменоломот, се гледаат обични сини срелки додека се одмараат на оскудните црвени водни растенија, Potamogeton alpinus. Овие водни растенија се сметаат за ранливи во Англија, бидејќи вообичаено се наоѓаат подалеку на север во шкотските висорамнини. Фотографирано со EOS 6D Mark II од Canon со објектив EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS USM од Canon (сега е заменет со новиот EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS II USM од Canon) со избрани 330 mm, 1/320 сек., f/6,3 и ISO 200. © Natured Secrets

Две бувчиња на прозорецот во камен амбар, а трет був седи на покривот над нив.

„Ова е амбарот со бувови во горното поле – реставрирана градба од сув камен“ - вели Gayle. „Амбарот е сместен во ридот, така што бувчињата лесно може да скокнат на тревата“. Фотографирано со EOS 6D Mark II од Canon со објектив EF 600mm f/4L IS III USM од Canon со избрани 1/800 сек., f/4,5 and ISO 2500. © Natured Secrets

Оваа врска е посилна од кога семејство бувови се појави по реставрација на амбар којшто Gayle и занаетчии кои работат со ѕидови од сув камен го изградија со камења кои ги најдоа во поранешниот каменолом. Сега е нов дом за птици.

„Учењето да 'гледам' низ фотоапаратот и да чекам тивко да излезат бувовите од амбарот ми овозможува да набљудувам повеќе“ - вели Gayle. „Го забележувам движењето на тревата, промената во светлината, молците, птиците и цвеќињата што ги допираат. За момент, јас станувам плен, кога објективот ги гледа канџите додека птиците кружат над мене, но приказната се менува кога се движам. Јас станувам ловецот“.

Gayle користи втор DSLR-фотоапарат за целосна слика со избор од подолги EF-објективи. Со едно куќиште на фотоапарат за макро објективи, а друг за телефото објективи, таа никогаш не пропушта момент при менување објективи. Со овие алатки, таа може да го долови драматичното небо и птици в лет, како бувовите, при што стабилизацијата на слика е особено важна бидејќи не користи статив.

„Ми треба дострелот на мојот неверојатен EF 600mm f/4L IS III USM за да се приближам до бувовите“ - вели таа. „Далеку сум од локацијата и немам заштита, па не можам само да седам и да се надевам дека ќе видам елен или птица одблиску. Тешко е и да се фотографира црвеногушка бидејќи дрвјата се толку големи. Знаете дека ќе ги добиете најдобрите снимки со објективот од 600 mm бидејќи е остар и е фиксен објектив, додека, пак EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS II USM од Canon ми овозможува да зумирам и одзумирам, за да можам да ја фотографирам птицата ако се движи или лета кон мене. Го имам потребното растојание“.

Документирање на обновување на природата сега и во иднина

Фотографија одблиску од зелените и белите цвеќиња на див морков, во заднина има дефокусирана ливада.

„Овие растенија растат на нашите купишта од остатоци во и околу каменоломот. Ги обожуваме белите чипкасти соцветија див морков среде лето“ - вели Gayle. „Но, подоцна, во средината на август, малите зелени мешунки како гравчиња се превртуваат одвнатре нанадвор како што се сушат и цветовите се превиткуваат тесно во вдлабнато птичјо гнездо“. Фотографирано со EOS 5D Mark IV од Canon со објектив EF 100mm f/2.8 Macro USM од Canon во 1/640 сек., f/2,8 и ISO 320. © Natured Secrets

Фотографија одблиску од бумбар што лебди над чички и трева.

„Сѐ што можам е да ја оставам земјава подобра отколку што ја најдов“ - вели Gayle. „Тоа е мојот предизвик, да продолжам да ја подобрувам. Сакам да ја следам за да можеме да ја видиме разликата“. Фотографирано со EOS 5D Mark IV од Canon и објектив EF 100-400mm f/4.5-5.6L IS II USM од Canon со избрани 153 mm, 1/1000 сек., f/5 и ISO 640. © Natured Secrets

Gayle, исто така, го документираше проектот за обновување на природата преку анкети, пресување на цвеќиња, зачувување растенија во алкохол, како и цртање и сликање со водени бои. Сепак, таа ужива во малите моменти со дивиот свет привлечен кон ова место и има страст за придобивките по менталното здравје од интеракција со природата. „Гледање низ фотоапаратот рано наутро ви овозможува да вдишете мир и смиреност“ - објаснува таа. „Преку споделување на овие слики на социјални медиуми, можам да ја пренесам таа умствена состојба, помагајќи им на другите со пренесување на искуството од гледање во убавината што нѐ опкружува“.

Ги охрабрува сите што размислуваат да создадат сличен проект да почнат со неколку дрвја или грмушки за да привлечат птици и инсекти. „Секогаш садете дрвја, ако можете“ - советува таа. „Не ви треба многу простор, а за шест или седум години ќе имате шума во која ќе можете да шетате и да го почувствувате просторот“.

Напишано од Lorna Dockerill

Слични производи

  • Фотоапарати без огледало

    EOS R7

    Истражете ја дивината со фотоапарат што нуди неверојатна брзина и квалитет на слика во преносливо APS-C-куќиште дизајнирано за иднината.
  • Фотоапарати без огледало

    EOS R8

    Преминете на фотографии и видеозаписи во формат за целосна слика и остварете ги вашите креативни амбиции.
  • DSLR-фотоапарати

    EOS 6D Mark II

    Независно дали сакате да фотографирате поамбициозни проекти или штотуку станувате професионален фотограф, EOS 6D Mark II ви нуди сè што ви е потребно за да ги направите следните возбудливи чекори.
  • Широкоаголен примарен објектив

    RF 24mm F1.8 MACRO IS STM

    Компактен и лесен примарен објектив од 24 mm што е идеален за фотографирање пејзажи, снимање видеоблогови и ентериери, но и за снимање одлични макро слики.
  • Објективи RF

    RF 24-50mm F4.5-6.3 IS STM

    Мал и неверојатно лесен објектив со зум од 24-50 mm од серијата RF што може да го користите секој ден за фотографирање патувања, пејзажи и многу повеќе.
  • Објективи RF

    RF 600mm F11 IS STM

    Револуционерен објектив со извонреден телефото опсег што е компактен, лесен и идеален за фотографирање диви животни, патувања и сафари или фотографирање возови.

Слични статии

  • ФОТОГРАФИРАЊЕ ДИВИ ЖИВОТНИ

    Совети за фотографирање диви животни

    Професионалната фотографка Dani Connor споделува најголеми совети за успех во индустријата со млад и надежен фотограф на диви животни.

  • ФОТОГРАФИРАЊЕ ПЕЈЗАЖИ

    Најдобри објективи за пејзажи

    Сите информации што ви се потребни за да изберете достапни примарни објективи и објективи за зумирање.

  • ДИВИ ЖИВОТНИ

    Како да фотографирате птици

    Совети и најдобрата опрема за почетници за фотографирање птици.

  • МАКРО ФОТОГРАФИРАЊЕ

    Снимајте неверојатни макро фотографии од пчели

    Како да снимате неверојатни макро фотографии од мали инсекти што брзо се движат.