Фотографирањето природни и прецизни тонови на кожата е еден од најголемите предизвици во фотографирањето портрети. Невообичаеното осветлување и чудните нијанси на боите може да ѝ дадат блед изглед на кожата на субјектот на вашиот портрет, чиешто коригирање може да одземе драгоцено време во обработката по фотографирањето. Но, иако не можеме сите да си дозволиме да имаме шминкер на повик, постојат бројни начини на кои можете да добиете свежи и чисти тонови директно од вашиот фотоапарат EOS и да го намалите обемот на потребно ретуширање.
Овде, наградуваната фотографка за мода и убавина Jade Keshia Gordon нуди пет едноставни совети за снимање фотографии со совршени тонови на кожата. Таа објаснува дека има различен пристап кон црната, белата и мешаната кожа и како го поставува својот фотоапарат EOS за доследни резултати.
Следете го советот на Jade и ќе можете да снимате фотографии со совршени тонови на кожата за многу кратко време!
ФОТОГРАФИРАЊЕ ПОРТРЕТИ
Како да доловите природни тонови на кожата на вашите портрети
1. Избегнувајте силна и директна светлина
Помеката светлина е генерално попривлечна. Снимањето на отворено на светол, но облачен ден, ќе овозможи дифузна светлина што одговара на сите видови тонови на кожата. На сончеви денови, каде што светлината е нефилтрирана и премногу силна, подобро е да најдете блага сенка за да избегнете сенки и светли точки на лицата.
„Кога станува збор за тонот на кожата, најважната работа е осветлувањето“, потврдува Jade. „Ако е насочено директно кон лицето на вашите субјекти кои имаат посветла кожа, тие може да изгледаат избледено. Затоа, треба да бидете подготвени да ја намалите експозицијата или, пак, да го поместите субјектот, така што светлината ќе доаѓа од зад нив.
„Кога работам во студио сакам да користам две светла, едно светло зад субјектот, осветлувајќи ја заднината, и параболично светло од предната страна, малку понастрана од центарот на моделите за да им го осветлат лицето“.
2. Правилна експозиција за различни тонови на кожата
Jade редовно фотографира модели со различни тонови на кожата и користи различен пристап за секоја од нив.
„Важно е да избегнувате прекумерна експозиција на бела кожа кога фотографирате портрет“, објаснува таа. „Треба да се погрижите да се гледаат текстурите и пегите или шминката. Ако светлите тонови потемнат, ќе биде тешко или невозможно да ги обновите“.
„За црн тон на кожа потребно е повеќе светлина“, продолжува Jade. „Црната боја апсорбира светлина, па затоа треба да имате доволно светлина за да ги истакнете цртите. Меѓутоа, премногу светлина ќе изврши прекумерна експозиција на кожата и ќе ги избледи цртите.
„Имам забележано дека задното осветлување е совршено за мешани тонови на кожата, без разлика дали станува збор за студиско светло или за сонцето. Тоа зрачи соодветна светлина околу страните на лицето, а можете да користите и рефлектор за да рефлектирате дел од таа светлина кон лицето“.
3. Користете го портретскиот стил на слика
Изборот на една од однапред поставените опции за стил на слика на фотоапаратот опфаќа цела низа поставки - секој стил на слика нуди различен спој од острина, контраст, заситеност и тон на бои и тие може да имаат значително различни ефекти врз тонот на кожата на портрет. Како што можеби очекувавте, портретскиот стил на слика е оптимизиран за фотографии што вклучуваат луѓе, со умерено намалена острина и малку зголемена осветленост за да се добие кожа со помек изглед.
„Овде ја претпочитам поставката за портрет бидејќи тој што го снимив со помош на стандардниот стил на слика изгледаше малку бледо“, вели Jade. „Портретот нежно го засилува секој црвен поттон на сликата. Розовата маичка на моделот ја прикажува во најдобро светло, а бидејќи таа е црна, засилувањето на црвената боја овозможува да се подобри тонот на нејзината кожа без ја направи премногу портокалово-црвена“.
Ако забележите дека зададениот портретски стил на слика создава премногу црвеникави или жолтеникави тонови на кожата во постојните услови на осветлување, употребете го лизгачот за тон на бои во менито за стил на слика за да извршите корекција.
4. Поставете го балансот на белата боја рачно
За доследни бои на кожата, изберете однапред поставен параметар за баланс на белата боја што одговара на условите на осветлување или создајте ваш параметар со помош на опцијата за прилагодување на балансот на белата боја во главното мени на фотоапаратот. Сè додека осветлувањето не се промени, ќе ги добивате истите резултати при секое фотографирање.
Ако функцијата за баланс на белата боја ја поставите на автоматски, фотоапаратот ќе ја прилагоди температурата на боите за да ги отстрани несаканите нијанси на боја. Тоа може да создаде тонови на кожата што се премногу „топли“ (портокалови) или премногу „ладни“ (сини). Ако фотографирате во RAW-формат можете да го промените балансот на белата боја подоцна при уредувањето, но ако правилно го поставите на фотоапаратот ќе добиете попрецизен преглед.
„Во овие примери можете да го видите ефектот што различниот баланс на белата боја го има врз тонот на кожата на моделот“, објаснува Jade. „Јас повеќе ги сакам резултатите што се добиваат со поставката за дневна светлина бидејќи не ја избледува и не ѝ дава премногу портокалов тон. Само малку ги засилува боите и е поблиску до тоа што го гледав“.
5. Фотографирајте во RAW-формат
Ако фотографирате во JPEG или HEIF треба точно да ги прилагодите поставките на фотоапаратот пред да фотографирате. Ова го вклучува просторот на бои којшто ја одредува палетата на бои што може да се прикаже на фотографијата. Ова можете да го поставите во главното мени на фотоапаратот.
Jade секогаш фотографира во RAW-формат и го препорачува дури и на почетници во фотографирањето портрети бидејќи го олеснува прецизното прилагодување на тонот на кожата подоцна. RAW-датотеките собираат повеќе информации за слики од JPEG-датотеките или HEIF-датотеките и можете слободно да ги прилагодувате параметрите на сликата како, на пример, балансот на белата боја, карактеристиките на боите и острината со помош на софтвер за обработка и уредување на RAW-слики, како што е Canon Digital Photo Professional, без да влијаете врз податоците за оригиналната слика.
Напишано од Marcus Hawkins
Слични производи
-
Објективи за EOS R
RF 85mm F1.2L USM
RF 85mm F1.2L USM нуди беспрекорна острина за портрети, врвни перформанси при слаба осветленост и креативен потенцијал. -
Објективи RF
RF 24-105mm F4-7.1 IS STM
Идеален објектив за секојдневна употреба за фотоапарати за целосна слика без огледало наменет за ентузијасти. Практичниот објектив RF 24-105mm F4-7.1 IS STM е лесен, компактен и подготвен да го однесе вашето фотографирање на повисоко ниво. -
Фотоапарати без огледало
EOS R6
Без разлика што фотографирате и како фотографирате, EOS R6 ќе ви овозможи да бидете креативни на начини што никогаш досега не сте знаеле дека постојат. -
Објективи RF
RF 35mm F1.8 MACRO IS STM
Макро објектив f/1,8 од 35 mm со брза решетка за широкоаголна перспектива, кратко растојание на фокусирање и хибридна стабилизација на слика. -
Објективи RF
RF 35mm F1.8 MACRO IS STM
Макро објектив f/1,8 од 35 mm со брза решетка за широкоаголна перспектива, кратко растојание на фокусирање и хибридна стабилизација на слика. -
Објективи за DSLR
EF 24-70mm f/2.8L II USM
Професионален објектив за зумирање од серија L за секојдневно користење кој нуди висок квалитет на слика и фиксна решетка од f/2.8.