УЛИЧНО ФОТОГРАФИРАЊЕ

Врвни совети за уникатно улично фотографирање

Уличното фотографирање еволуираше во изминатите неколку декади - во денешно време, тоа е поекспериментално и црпи инспирација од други жанрови, според Andres McNeill.
Фотографирана од задната страна, личност оди преку долг висечки мост кон редица високи згради. Фотографирано од уличниот фотограф Andres McNeill.

Уличното фотографирање постои од кога фотоапаратите станаа доволно преносливи за да можат лесно да се носат. Тоа е жанр што вклучува голем број стилови, но лабаво се дефинира како неисценирани слики снимени во јавност. Повеќето луѓе мислат на њујоршкиот стил од 1960-тите до 1980-тите кога мислат на типично улично фотографирање - снимки со динамични движења, понекогаш снимени многу блиску до лицата на луѓето. Меѓутоа, исто како и сите други видови на фотографирање, и тоа еволуираше.

Во ера во која сите имаат паметен телефон во џебот, сериозните улични фотографи се истакнуваат по квалитетот на нивните слики снимени со фотоапарат, како и по креативноста. Може да се држат до горенаведениот стил, но уличното фотографирање го прават на нивен начин.

Земете го Andres McNeill за пример. Со седиште во Глазгов, ОК, тој се стекна со значителен број на следбеници на социјалните медиуми поради своите драматични снимки со фокус на архитектурата на шкотскиот град. Andres смета дека зградите се прв приоритет, а потоа луѓето.

Тука ни ги споделува своите совети за фотографирање на улица.

1. Набљудувајте го светот околу вас

Две лица што држат чадори се шетаат пред голема и грандиозна зграда. Фотографирано од уличниот фотограф Andres McNeill.

Иако Andres е инспириран од архитектурата, тој сака да ги вклучи и луѓето во своето урбано фотографирање за да додаде движење и карактер со што ќе ја оживее снимката. Фотографирано со Canon EOS R6 и адаптер за монтирање објективи EF-EOS R од Canon и објектив Canon EF 70-200mm f/4L IS USM со избрани 200 mm, 1/800 сек., f/4 и ISO 400. © Andres McNeill

Стар човек што шета по тротоарот со бастун изгледа многу мал покрај ѕид од висококатница изработен од црвени тули. Фотографирано од уличниот фотограф Andres McNeill.

Ознаките на патот и металната обработка на надворешниот дел на оваа зграда ги привлекуваат очите на гледачот кон стариот човек што се шета со бастун покрај грандиозните ѕидови од црвени тули. Фотографирано со Canon EOS R8 и објектив Canon RF 28mm F2.8 STM со избрани 1/800 сек., f/2,8 и ISO 100. © Andres McNeill

Кога Andres излегува да фотографира, намерно избегнува премногу да размислува за тоа каде ќе оди, туку одговара на тоа што го гледа. Сепак, има чувство што бара. „Би рекол дека сум малку поинаков од другите улични фотографи бидејќи ја земам урбаната архитектура предвид“, објаснува тој. „Сакам да го покажам размерот. Сакам да прикажам огромна зграда со луѓе во предниот план за да создадам контраст“.

Andres талка додека не пронајде локација за која смета дека ќе создаде моќна композиција, а потоа го подготвува фотоапаратот и чека. „Како заднина, избирам убава зграда, а личноста што минува пред неа е речиси во втор план“, вели тој. Критериумите за идеалниот субјект најчесто се засноваат врз визуелно повторување или случајност - „човек облечен во зелена блуза покрај билборд на кој има човек што е облечен во зелена блуза и слично“.

Кога фотографирате луѓе во некоја сцена, треба да одредите фокусна точка, без разлика дали тоа ќе бидат очите на главниот субјект, лицето на некоја централна личност во толпа луѓе или некој кој брза долж улицата.

2. Најдете стил што ве инспирира

Две раскошни згради во сенка претставуваат рамка за трета зграда облиена во сончева светлина во оваа улична фотографија снимена одоздола.

Една предност на користењето на високи згради како кадар во кадар е тоа што можете да фотографирате кога било. „Не е важно дали снимате напладне, што е кошмар за фотографи бидејќи сонцето е најсилно, бидејќи можете да најдете убав контраст меѓу светлината и сенките“, вели Andres. Фотографирано со Canon EOS R8 и објектив Canon RF 28mm F2.8 STM со избрани 1/250 сек., f/2,8 и ISO 200. © Andres McNeill

Човек гледа и чека на платформа додека воз брзо минува. Човекот е целосно во фокус, а вагонот на возот е заматен.

Причината зошто Andres обожава да прави фотографии што изгледаат како филмски сцени е бидејќи тоа „создава носталгичен изглед, речиси како Глазгов што го паметам од детство“, вели тој. Фотографирано со Canon EOS R6 и објектив Canon RF 24-105mm F4-7.1 IS STM со избрани 1/6 сек., f/4,5 и ISO 100. © Andres McNeill

Кинематографијата е важна појдовна точка за Andres, кој составува слика „речиси како првичен кадар во филм“.

Нагласува дека нема само едно решение кога станува збор за денешното улично фотографирање. Нештата кои најмногу го привлекуваат вниманието на Andres се формите и шемите на зградите, без оглед на тоа дали се работи за викторијански градби од 19-тиот век, или, пак, бруталистичките структури што повремено се наоѓаат на улиците на Глазгов. Вели дека е „голем љубител на линии што го насочуваат вниманието, каде што линиите на зградата ве водат кон субјектот. Понекогаш, фотографирам зграда од двете страни на кадарот, а во средината има човек или такси што се движи кон мене.

„Можете да ѝ пристапите на задачата на многу начини“, додава Andres. „Стариот начин беше секогаш да се користи објектив од 35 mm, понекогаш да се фотографира од колкот, одблиску, а сега користиме разновидни фокусни должини. Ако се чувствувате поповлечено, можете да користите објектив од 85 mm или 200 mm и да фотографирате од спротивната страна на улицата за да доловите момент што можеби би го пропуштиле со 35 mm“.

3. Прифатете креативни перспективи

Зграда и дрвја се одразуваат во голем вир со вода на патот, фотографирано од уличниот фотограф Andres McNeill од под мост.

Andres ја преобрази невпечатливата сцена во интересна со тоа што ја искористи земјата и долната страна од мостот како природни рамки, осигурувајќи се дека зградата и дрвјата се одразуваат во големиот вир на патот. Фотографирано со Canon EOS R8 и објектив Canon RF 28mm F2.8 STM со избрани 1/1000 сек., f/3,5 и ISO 100. © Andres McNeill

Искривена калдрма во Глазгов фотографирана одозгора. Разнобојни знамиња се закачени меѓу зградите на двете страни. Фотографирано од уличниот фотограф Andres McNeill.

Додајте разновидност во вашите урбани фотографии со снимање улична сцена одозгора, или гледајќи нагоре од земјата. Фотографирано со Canon EOS R6 и адаптер за монтирање објективи EF-EOS R од Canon и објектив Canon EF 16-35mm f/2.8L III USM со избрани 16 mm, 1/160 сек., f/5 и ISO 100. © Andres McNeill

За да снимите уникатни слики, обидете се да фотографирате од невообичаен агол или невообичаена перспектива. Едно од омилените нешта на Andres во врска со Глазгов се различните перспективи и слоевите што може да ги воведе во кадарот бидејќи градот е толку ридест. Височината е одлична и за снимање зајдисонца.

Уште една корисна техника е да се бараат одблесоци од прозорци или други сјајни површини. Освен прозорци, можете да експериментирате со вирови и реки за да создадете интересни композиции.

Ако снимате улични фотографии, размислете што е уникатно за вашиот град и искористете го тоа за да ги направите вашите слики интересни и индивидуални.

4. Искористете ги временските услови во ваша полза

Човек облечен во црн костум што држи голем црн чадор шета по дождлива градска улица со грбот завртен кон фотоапаратот. Фотографирано од Andres McNeill.

Заштитата од временски услови на Canon никогаш не го изневерила Andres, но, понекогаш пакува дополнителна заштита од дожд за фотоапаратот, во случај росата да се претвори во пороен дожд. Фотографирано со Canon EOS R6 и адаптер за монтирање објективи EF-EOS R од Canon и објектив Canon EF 70-200mm f/4L IS USM со избрани 165 mm, 1/160 сек., f/4 и ISO 100. © Andres McNeill

Тесна калдрма при самрак, светилките закачени меѓу зградите се одразуваат во вировите на патот. Фотографирано од Andres McNeill.

Најчесто, потребно е да се чека за да се сними вистинската фотографија. Andres може да не се помрдне од место половина час додека не ја добие сликата што ја сака, на пример, додека некој не зачекори во кадарот. Но, ако најдете интересна локација, можете да се вратите некој друг ден. Фотографирано со Canon EOS R6 и адаптер за монтирање објективи EF-EOS R од Canon и објектив Canon EF 70-200mm f/4L USM со избрани 1/250 сек., f/4,5 и ISO 3200. © Andres McNeill

Иако има прекрасни згради, Глазгов е и еден од највлажните градови во ОК. На Andres не му пречи тоа. Напротив, ја проверува временската прогноза и се надева дека ќе врне. „Семејството и пријателите ме мразат поради тоа“, се шегува.

„Фотоапаратите со EOS R-систем ми овозможуваат да ја видам секоја капка дожд бидејќи резолуцијата е толку висока“, додава тој. „Дождот им дава сосема поинаков изглед на сликите од изгледот што би го добиле при летен ден. Изгледа поамбиентално“. Исто така, чадорите се одличен реквизит.

5. Однесувајте се со почит

Во улична фотографија снимена од Andres McNeill, велосипедист вози велосипед по калдрма пред величествена камена зграда.

Кога првпат започна, Andres се обидуваше да ги имитира уличните фотографи од минатото, кои се доближуваа што е можно повеќе до субјектите. „Не сакам да влегувам во личниот простор на луѓето“, заклучи Andres. „Тоа не е мој стил“. Фотографирано со Canon EOS R8 и објектив Canon RF 28mm F2.8 STM со избрани 1/500 сек., f/4,5 и ISO 100. © Andres McNeill

Препорачливо е да ги проверите законитостите поврзани со улично фотографирање каде што планирате да фотографирате - но, општо, повеќето земји дозволуваат фотографирање на јавни места освен ако не е поинаку наведено. Тоа вклучува фотографирање пешаци на улица и луѓе на јавни места, како што се парковите.

Сепак, фотографирање странци може да биде застрашувачко. „Бидете искрени за тоа што го правите и ослободете ја вашата страст“, советува Andres, кој вообичаено ја снима фотографијата, а потоа, ако е можно, оди да разговара со субјектот и му ја покажува фотографијата на задната страна од неговиот фотоапарат. Можете и да понудите да ги споделите сликите, или на субјектот да му ги дадете деталите за вашите социјални медиуми за да ги видат сликите онлајн.

Повеќето луѓе разбираат, но Andres со задоволство ги брише сликите ако го замолат.

6. Усовршете ја вашата торба со опрема за улично фотографирање

Раце држат Canon EOS R8 со прикачен објектив Canon RF 28mm F2.8 STM.

Снимањето спонтани моменти и интересни сцени е една од најголемите радости на уличното фотографирање, поради што е идеално да имате фотоапарат со брз секвенцијален режим. EOS R8 може да снима со брзина до 40 fps поради својата електронска бленда, а исто така, има и секвенцијален режим во RAW-формат со 30 fps со пред-фотографирање, што ви овозможува да фотографирате RAW-датотеки со половично притиснување на блендата.

Компактната големина и перформансите при слаба осветленост на фотоапаратите без огледало со EOS R-систем од Canon, почнувајќи од фотоапаратите за целосна слика EOS R8 и EOS R6 Mark II до фотоапаратите со APS-C-сензор EOS R10 и EOS R50, се одличен избор за улично фотографирање.

Andres претежно фотографира при големи брзини на бленда во режим за континуирано секвенцијално фотографирање. „Сакам да ги замрзнам движењата и не сакам да ја испуштам снимката“, објаснува тој.

Традиционално, уличните фотографи користеле објективи од 35 mm или 50 mm, бидејќи тие се најблиску до начинот на којшто човечкото око го гледа светот и обезбедуваат природна перспектива. Canon RF 50mm F1.8 STM и RF 35mm F1.8 MACRO IS STM обезбедуваат прекрасен и рамномерен ефект на дефокусирање, а нивните широки решетки обезбедуваат филмски ефект, изолирајќи го субјектот и одржувајќи ја заднината заматена.

Но, ако заднината ви е исто толку важна како и субјектот, широкоаголен објектив може да е подобра опција. Извонредно компактниот Canon RF 28mm F2.8 STM има и разновидна фокусна должина и брза решетка за експериментирање со заматување на заднината, поради што е идеален објектив за улично фотографирање. Повеќенаменскиот Canon RF 24-105mm F4-7.1 IS STM се одликува со оптичка стабилизација на слика за да го минимизира тресењето на апаратот, а притоа, ви нуди разновидност за да можете да доловите широкоаголни урбани сцени, како и поинтимни улични портрети. „Понекогаш сакам да зумирам и да создадам различни перспективи“, вели Andres.

Снимање со телефото објектив ви овозможува да одржите растојание од субјектот за да не ја нарушите неговата приватност. Canon RF 24-240mm F4-6.3 IS USM е повеќенаменски објектив со зум до 10x, што е идеално ако сакате еден објектив со фокусна должина за секое сценарио

Уличното фотографирање е најдостапниот вид на фотографирање. Не ви треба комплицирана и скапа опрема за да започнете. Не мора да патувате во странство, да се искачувате по планини или да седите со недели во скривалиште додека не видите ретко суштество. Сѐ што ви треба е да си ја земете торбата со опрема, да излезете на улица каде што живеете и да започнете со фотографирање. Тоа е вештина што се подобрува со вежбање. „Додека не ги обучите очите, не сфаќате дека неверојатните моменти се случуваат постојано“, вели Andres. „Потребно е трпение“.

Фасцинантните субјекти ви се на дофат. Излезете, подгответе се и притиснете го копчето за фотографирање.


Напишано од Rachel Segal Hamilton

Слични производи

  • Фотоапарати без огледало

    EOS R8

    Преминете на фотографии и видеозаписи во формат за целосна слика и остварете ги вашите креативни амбиции.
  • Фотоапарати без огледало

    EOS R10

    Преземете ги следните чекори во фотографирањето и снимањето со фотоапаратот без огледало EOS R што е дизајниран со сензор со големина APS-C.
  • ОБЈЕКТИВИ ОД CANON

    RF 28mm F2.8 STM

    Тенок и лесен објектив во вид на „палачинка“ за фотографирање при патувања и улично фотографирање, со повеќенаменска фокусна должина од 28 mm и брза максимална решетка f/2,8.
  • Стандарден објектив

    RF 50mm F1.8 STM

    Компактен, тивок и лесен примарен RF-објектив од 50 mm, со широка решетка од f/1,8, што е совршен за реализирање на вашата креативна замисла.
  • Објективи RF

    RF 24-105mm F4-7.1 IS STM

    Идеален објектив за секојдневна употреба за фотоапарати за целосна слика без огледало наменет за ентузијасти. Практичниот објектив RF 24-105mm F4-7.1 IS STM е лесен, компактен и подготвен да го однесе вашето фотографирање на повисоко ниво.
  • Објективи RF

    RF 24-240mm F4-6.3 IS USM

    Објектив со зум до 10x и разновидна примена што е наменет за системот EOS R и што нуди огромна флексибилност за еден пренослив објектив.

Слични статии

  • УЛИЧНО ФОТОГРАФИРАЊЕ

    Предизвик за објектив за улично фотографирање

    Зошто Canon RF 28mm F2.8 STM е суштински елемент на торба со опрема за улични фотографи.

  • Архитектонска фотографија

    Совети за архитектонска фотографија

    Впуштете се во архитектонската фотографија со помош на техниките и советите од професионалец.

  • УЛИЧНО ФОТОГРАФИРАЊЕ

    Откријте го апстрактното улично фотографирање

    Создавајте неверојатна уметност од секојдневното опкружување со овие едноставни техники за нереални урбани слики.

  • УЛИЧНО ФОТОГРАФИРАЊЕ

    Совети за фотографирање улични портрети

    Најдобрите совети за снимање извонредни улични портрети од професионалниот фотограф Julian Love.