Како можеме да ви помогнеме
Тука сме за да ги одговориме вашите прашања, да ги решиме проблемите и да ве пратиме на соодветно место доколку ви е потребна поправка.
Како можеме да ви помогнеме?
Ве молиме изберете опција подолу за да ја добиете бараната помош.
Printer Shutdown Issue
MAXIFY iB4040 | MAXIFY iB4050 | MAXIFY MB2040 | MAXIFY MB2050 |
MAXIFY MB2340 | MAXIFY MB2350 | MAXIFY MB5040 | MAXIFY MB5050 |
MAXIFY MB5340 | MAXIFY MB5350 | PIXMA MG6640 | PIXMA MG6650 |
PIXMA MG7540 | PIXMA MG7550 | PIXMA MX494 | PIXMA MX495 |
PIXMA E484 | PIXMA iP110 |
Проблемот настанал бидејќи опфатените печатачи, при вклучувањето, пристапуваат до сервер од трети страни преку интернет. Почнувајќи од 30 мај, количината на податоци што се враќаат од серверот од трети страни се зголемила.
Соодветно на тоа, печатачот не можел да ги обработи податоците и се исклучувал веднаш по вклучувањето. Во зависност од моделите, печатачот се исклучувал и вклучувал во континуиран циклус.
На 7 јуни 2022 година, извршена е промена на количината на податоци што се враќаат од серверот од трети страни, за да можат опфатените печатачи да ја обработат. Како резултат на тоа, опфатените печатачи се вклучуваат и функционираат правилно.
Фирмверот со коригираната контрола за обработка на податоци е издаден во очекување на идните промени во интернет опкружувањето.
Ви препорачуваме да го ажурирате фирмверот на вашиот печатач со најновата верзија.
Фирмверот на вашиот печатач може да се ажурира преку мрежа користејќи го самиот уред, или со помош на алатката за ажурирање што може да се преземе од картичката за фирмвери за вашиот производ. Ве молиме изберете еден од методите за ажурирање на фирмверот на вашиот производ.
Контактирајте со нас
Да започнеме со идентификација на вашиот производ
Договорете поправка
Да започнеме со идентификација на вашиот производ
Canon Store
Let's start by identifying your product
Вашето прашање
Ве молиме пополнете го формуларот подолу за да ни помогнете да ја разбереме природата на вашето прашање
Вашата поправка
Canon Store
Please select from the options below to help define the nature of your Canon store enquiry
Ви благодариме
Среќни сме што можевме да ви помогнеме
Ако ви треба дополнителна помош, ве молиме изберете ја соодветната опција подолу.
Обратете се кај нас
- Точно име на производот
- Сериски број на вашиот уред ( како да го пронајдете серискиот број )
- Оперативниот систем инсталиран во вашиот компјутер ( како да го идентификувате вашиот оперативен систем )
- Референтен број на сите претходни лица за контакт од нашата служба за помош
Алтернативен метод: E-пошта
Просечно време за одговор:
Општа/техничка поддршка: 3-5 работни денови
Canon Store: 2-4 работни часа
Препорачан
алтернативен метод:
Разговор во живо
Просечно време за одговор:
Во зависност од достапноста на агентите
Пон-пет 08:00-20:00
Контактирајте со нас

Алтернативен метод: E-пошта
Просечно време за одговор:
Општа/техничка поддршка: 3-5 работни денови
Canon Store: 2-4 работни часа
Препорачан
алтернативен метод:
Јавете ни се
Просечно време за одговор:
90 секунди
Работно време:
Пон-пет 08:00-20:00
Ви благодариме
Вашето прашање е успешно испратено во службата за поддршка на корисници на Canon!
Наскоро ќе добиете автоматизирана е-пошта за да го потврдите приемот на вашето барање. Имајте предвид дека поради тековните големи количини ќе ни треба подолго време од вообичаено за да одговориме на вашето барање. Еден од нашите советници за услуги на клиентите ќе ве контактира во следните 10 работни дена. Ви благодариме за разбирањето.
Некои даватели на интернет услуги (ISP) може да ги блокираат одговорите под претпоставка дека се несакани пораки. За да се осигураме дека ќе добиете одговор на вашето барање, препорачуваме да додадете donotreply@canon-europe.com во вашиот адресар.
Доколку не добиете одговор во рок од 1-2 работни дена, љубезно би ве замолиле да ја проверите нашата порака во поврзаните папки како што се „Несакано“, „Групно“, „Непознато“, „Ѓубре“ или „Спам“.
Некои даватели на интернет услуги (ISP) може да ги блокираат одговорите под претпоставка дека се несакани пораки. За да се осигураме дека ќе добиете одговор на вашето барање, препорачуваме да додадете donotreply@canon-europe.com во вашиот адресар.
Доколку не добиете одговор во рок од 1-2 работни дена, љубезно би ве замолиле да ја проверите нашата порака во поврзаните папки како што се „Несакано“, „Групно“, „Непознато“, „Ѓубре“ или „Спам“.
Крај на работниот век
Алтернативен метод: E-пошта
Просечно време за одговор:
Општа/техничка поддршка: 3-5 работни денови
Canon Store: 2-4 работни часа
Препорачан
алтернативен метод:
Јавете ни се
Просечно време за одговор:
90 секунди
Работно време:
Пон-пет 08:00-20:00
Препорачан
алтернативен метод:
Разговор во живо
Просечно време за одговор:
Во зависност од достапноста на агентите
Пон-пет 08:00-20:00
Поправка или замена на самата локација
Вашиот производ може да се квалификува за поправка или замена на самата локација, ве молиме контактирајте со нас користејќи ги методите подолу за да дознаете повеќе.
Алтернативен метод: E-пошта
Просечно време за одговор:
Општа/техничка поддршка: 3-5 работни денови
Canon Store: 2-4 работни часа
Препорачан
алтернативен метод:
Јавете ни се
Просечно време за одговор:
90 секунди
Работно време:
Пон-пет 08:00-20:00
Препорачан
алтернативен метод:
Разговор во живо
Просечно време за одговор:
Во зависност од достапноста на агентите
Пон-пет 08:00-20:00
Контактирајте со нас
Врз основа на производот што го избравте, ве молиме контактирајте со нашиот тим за поддршка користејќи еден од методите подолу, за да ви помогнеме.
Алтернативен метод: E-пошта
Просечно време за одговор:
Општа/техничка поддршка: 3-5 работни денови
Canon Store: 2-4 работни часа
Препорачан
алтернативен метод:
Јавете ни се
Просечно време за одговор:
90 секунди
Работно време:
Пон-пет 08:00-20:00
Препорачан
алтернативен метод:
Разговор во живо
Просечно време за одговор:
Во зависност од достапноста на агентите
Пон-пет 08:00-20:00
Проверете статус на билет
Проверете го статусот на вашиот билет за поддршка, услуга или поправка